Saturday, November 8, 2008

Scared...

haiz..how la?last minute study la!very scare cannot do well la!my friends said i can if i work hard!i know...i don know why i got no confident lo!anyway i sure study hard la!i must do well in SPM achieve my goal la..i really wish to be a successfull person in this world la!may god bless me lo!haha...all my friends gambateh le!this is our last station of doing our exercise all in the secondary school!as my tuition chemistry teacher told us , "this is you all last station for doing the chemistry question"!this sentence already 打动我的内心让我彻底的知道我真正读书是为了什么!以前的我以为读书让一个人不被人瞧不起及有知识!对,不过我真正要的不只是这样!我要的是我能成功!成为在社会能让人尊重的工作人士!那将会让我有成就感!我真的可以成功吗?以前的我终是羡慕别人的成绩忠是那么好,就是我有那种心态使到我对我自己没有信心!自从他不在了,我觉得我必须变得更坚强我要甩掉以前我的那种格性!其实SPM对我来说真的很重要!我一定要取得卓越的成绩!我还记得我曾经对我朋友说我想在学校拿到SPM奖励金!那就是在老师及学生面前!不知道我可以办到吗?我朋友说一定要对自己有信心!哈哈。。。我一定会的!哈哈。。。加油magdeline!哈哈。。。

8 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

let nature to take its course...
不要过度。。。
kid,你一定可以考好的,你考好,我请你吃BR!

Magdeline said...

haha...i very scared mah!haiya...this is my last exam in secondary school la!what is BR?

Unknown said...

BR,你竟然不知道是什么!不知道就没办法了,那你当我没说过

Magdeline said...

walao...i really don know mah!haha...i very innocent la!haha

Unknown said...

innocent。。。哈哈!真的是好笑

Ree said...

hehe mag...
may i intefere here???
hmm...
BR is baskin robbins...
go n get ur treat...
haha...
sorry...
no offense...

Magdeline said...

Haha...thank you for telling le!haha...