Saturday, April 13, 2013

Just let the past go away.

哇,我有一年没update blog了。过去的一年真的很忙啊,也没想到去update blog。而且过去的一年也发生了不好的回忆。那就是我分手啦。三年的感情就这样结束了,当时自己根本就不能接受这事实。 一时之间真的变得很lost,因为你是我这三年可以依赖的人把你当成自己人看待。可是, 分了过后自己一时失去了那依靠变得很无助。什么事都必须自己去面对,那时真的很怕。不过,这也让我拉近我很家人之间的感情,我还和我弟弟和妈妈说自己分手。同时,我在哭得情况下和妈妈说,是尴尬的说。我真的需要时间放下那回忆,因为我和他的回忆实在是太多了。同时,他也出现在。他的一句话让我真正放下那段失败的感情。 我也不知道我和他到底适不适合,总之,他闯进我的生活了。最近因为他自己变得很emo,都不知道他在想什么。算了,我一定要控制自己不要陷得太深不然自己又在受伤。不想再打下去了,改天再update。

2 comments:

Anton Winoto said...

Magdeline Sim i just view your blogs this few days... I am really sorry and want to tell you i am really love you! I want you be happy back with me... I am really love you xiao baby!

Emilylee Emilylee said...

It's just I think Cheap Archeage Gold I really know the position you're in because I have lived it at length. You cannot change her, you must change yourself so you can just deal with her. When you do that, you might find that's Archeage Gold she's not so bad and you can be friends. I'm like pollyanna though, I just think that people should find the good in Buy RS Gold others and shrug off the bad, if you love someone that Buy Archeage Gold is the greatest thing.